sobota 28. července 2012

London 2012

Ještě jsem doléval vodu do demižonu, když jsem v televizi zaznamenal již běžící zahajovací ceremoniál Olympijských her.
"Doufám, že nebude stejně nudný jako ty minulé" Problesklo mi hlavou. Snad si organizátoři uvědomují, že máme již 21. století, rok 2012, nejrychlejší cyklus mayského kalendáře, a že svět je dnes nic jiného, než prostě jen rychlý. Zazpívat hymnu, zapálit oheň, první výstřel značící start čtvrtky a hotovo. Hlavně žádné zdržování, prosím.



Fajn, ještě poslední litr a letošní výběr z bobulí bílého rybízu můžu dát kvasit. Sním o tom, že to bude nejlepší ročník.

Původně jsem zahájení her vůbec neměl v plánu sledovat. Ale příjemnou práci jsem měl již za sebou a co jsem zatím poočku sledoval, tak to docela dobře odsýpalo. Rozhodující byl mistr Bean a jeho nezaměnitelný styl humoru. Jak typické a přesto vtipné. A když královna vyskočila z vrtulníku, nabyl jsem poprvé přesvědčení, že to nebude až tak špatné.

Jo, líbilo se mi to, bylo to svižné, hrála tam skvělá hudba, výborný nápad s postupem v čase, parádní tanečníci, vtipné nemocniční postele s dětmi skákajícími salta, to vše byl výborný mix, který mě bavil. K tomu skvělá kamera, a vážně skvělá hudba, kterou jsem si celou dobu užíval.

A možná že nešlo jen o tu hudbu, užíval jsem si hlavně ten náboj. Učinkující byli plní života, elánu, byla z toho cítit radost a celé to mělo takovou tu energii nadšení, kterou miluji. Třeba taková drobnost, když šly zástupy hráčů ze všech možných zemí, jejich cesta byla lemována bubeníky. Skvělý nápad! - Bušili do toho, udržovali rytmus, a energie tak vibrovala na vysoké úrovni. Jo, vydržel jsem to až do poslední účastnické země. Těšil jsem se na Šarapovovou, těšil jsem se na český tým a prohlížel si krásu žen z jednotlivých zemí.

Snad jen drobná vada na kráse byl moment asi kolem 1 hodiny v noci, když za mikrofon nastoupili jistí pánově a začali promlouvat. Ne, to vážně nebyl dobrý tah. Tak nezáživné proslovy jsem už dlouho neslyšel. A to nebyla dobrá variace s tak pokročilo noční hodinou. Nevydržel jsem to, to zajímavé pro mě již skončilo a já šel na kutě. Příště prosím trochu zkrátit a hlavně bez těch proslovů.

Připravit, pozor - prásk! .... a je odstartováno!


Žádné komentáře:

Okomentovat