středa 9. ledna 2013

Jděte si tvrdě za svým !!

Musím to napsat. Musím vám to říct. Je to nesmírně důležité. Pro zachování duše světa. Ať jste kdekoliv na této planetě, ať zrovna cokoliv děláte či neděláte. Ať jste kdokoliv a kýmkoliv, Jděte si vždy tvrdě za svým !


Vždycky víte co chcete. I když třeba navenek říkáte něco jiného. Víte to. Je to ve vás a představa toho vás hřeje u srdce, jen jste se zatím neodvážili si za tím skutečně jít. A neodvážili jste se toho nejčastěji z důvodu "co by na to řekli ostatní, jak jen budou druzí reagovat, asi by se to druhým nelíbilo,...".

Zahoď to. 
Vykašli se na ostatní. 
Protože pokud si necháš svou vlastní cestu řídit a diktovat ostatníma, není to Tvoje cesta, ale jejich.

Není čas ani prostor pro soucit, sounáležitosti či podobné okovy, které ti brání ve vlastním životě. Vykašli se na ostatní, co si o tobě budou myslet, jak budou reagovat, zvysoka na ně kašli. Máme pro to takové sousloví: Jít si tvrdě za svým. 
Udělej to. JDI SI TVRDĚ ZA SVÝM.

Ať je Tvůj sen jakýkoliv, ať se ti zdá správný, moudrý, reálný, anebo i nereálný, hloupý, naivní, dětinský, sobecký, nesprávný, nemorální, ...je to úplně jedno. Tvou jedinou povinností je uskutečnit ho. Jdi si tvrdě za svým a neber žádné ohledy. Je to Tvůj život, nebo ne?

Jednou mi právě tohle řekla krásná lidská bytost a já po hodně dlouhé době opět pocítil něco nového. Pocit, který jsem skutečně intenzivně zažil jen párkrát v životě a který je přitom tak mocný. Pocit - že můžete.

Že je v pořádku, když budete jednat podle sebe a také jakýsi vnitřní pocit štěstí, že to bude podle vás. Že se to tak opravdu stane. Protože to uděláte. Vlastně to byl pocit mohoucnosti. Svobodné mohoucnosti. Já můžu !!! 
To, že to byl vyjímečný pocit značí cosi nemilého, tedy že povětšinu času - a Zcela Nevědomky - žijeme s pocitem - Musím. Musím se přizpůsobit, = nemůžu si dělat, co chci, musím brát ohledy na ostatní, jsem svazován jakýmisi konvencemi, apod.
Když mi to ta bytost řekla, rozzářila ve mně světlo, radost, a hlavně SÍLU. Ohromnou sílu!

A já to poselství předávám dál:

Přátelé, pokud se na to cítíte být silní, měli byste si jít vždy tvrdě za svým, protože, ...jinak by sny lidského rodu, neměly žádný smysl.

Žádné komentáře:

Okomentovat